سنگینی تنهایی از نبود دیگران نیست،

سنگینی تنهایی از نبود دیگران نیست،

سنگینی تنهایی به خاطر جدایی از خودت است.

آنکه دلت برایش تنگ شده خودت هستی.
چقدر به خودت سر میزنی؟..


#آگاهی
دیدگاه ها (۵)

از تو فقط یه دونه هست مراقب خودت باش...

#عکس_نوشته

#عکس_نوشته

مطمئن باش کسی قادر نیست منو از عشق #تو برگردونه... #چاوشی

برف هم میتواند غمگین باشد

وقتی کسی اشتباه می‌کنه، اما به خاطر غرور اعتراف نمی‌کنه وقتی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط