یه آرت نه چندان جدید از آیکو و ارلکینو
یه آرت نه چندان جدید از آیکو و ارلکینو
احساس میکنم ارلکینو رو زیاد شبیهش نکشیدم
و از اونجایی که آرت های بدون بیس و قالبم بیشتر از ۱۰ ساعت طول میکشه این فعلا آخرین آرت بدون بیس قالبه
۲۰ ساعت و خورده ای هم تایمش هست 🥀
احساس میکنم ارلکینو رو زیاد شبیهش نکشیدم
و از اونجایی که آرت های بدون بیس و قالبم بیشتر از ۱۰ ساعت طول میکشه این فعلا آخرین آرت بدون بیس قالبه
۲۰ ساعت و خورده ای هم تایمش هست 🥀
- ۲.۴k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط