مآ زندهِ بَر آنیم کِ آرام نگیریم💪💪💪

مآ زندهِ بَر آنیم کِ آرام نگیریم💪💪💪
دیدگاه ها (۲)

#رفیق_پایه

😏😏

💪💪

خب؟😂😂خودمم موهم فره ولی اصلا دوسش ندارم😁

گر پدر رفت پسران ایران هستند هنوز...ما زنده به آنیم که آرام ...

ببخشید ک تو رفتی و من زنده برگشتم💔

ای کاش اونی ک درکم میکرد الان زنده بود○●تنتاسیون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط