بارون بیاد خیس بشم نفهمم...

بارون بیاد خیس بشم نفهمم...


برف بیاد گوله بشم بمیرم...
دیدگاه ها (۳)

بودای تمام مردمانی اما!... بهتر که برای من نبودا باشی...

تو ماندگاری در دلم می دانمت می دانمت...

جـآن پـناهم میشوی هرگـآه میتـرسم رفــیق...!

مغرور و زخم خورده و عصیان گر... باران گرفته سقف جهانش را.....

تن خیس بارون.....

بارون با برف ؟😔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط