من که اصن

من که اصن
عمراااااااااااااااا اگه عصبی باشم
عومرااااااان
دیدگاه ها (۱۷)

خانمه تو پروفایلش عکس چندتا گل رو گذاشته و نوشته اقامون غیرت...

دوباره ویس قاطی کرداصن یه روانی یییه واس خودشدمش گرم خخخهها...

همینجا همینجاااااااااااع

!!؟شب جمعه ی همگی پشمکخههه

شاید عصبی باشم یکم ولی فک نکنم اونقدر هم بد جنس باشم

عالی باشم؟نه بابا مگه میشه..؟اصن میتونم مگه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط