زندگی را نفس ارزش غم خوردن نیست
زندگی را نفس ارزش غم خوردن نیست
و دلم بس تنگ است
باز هم میخندم.......
انقدر میخندم که غم از روی رود!!
زندگیباید کرد........
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غم بی پایان.........
روز همه دوستان ویسگونی گل مهربون
بامرارم بخیر و شادی باشه.ممنونم از
لطف تک تکتون..
و دلم بس تنگ است
باز هم میخندم.......
انقدر میخندم که غم از روی رود!!
زندگیباید کرد........
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید در پس این باران
گاه باید خندید بر غم بی پایان.........
روز همه دوستان ویسگونی گل مهربون
بامرارم بخیر و شادی باشه.ممنونم از
لطف تک تکتون..
- ۹۵۸
- ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط