به ما گفتند بازی کنید....
به ما گفتند بازی کنید....
گفتیم با کی؟؟
گفتند با تیم دنیا!!
تا خواستیم بپرسیم بازی چی؟!
سوت آغاز بازی رو زدن...
فقط فهمیدم خدا تو تیم ماست
بازی شروع شد،و دنیا پشت سر هم
به ما گل میزد...
ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه
نگاه میکردم،امتیازها برابر بود!!
تو همین فکر بودم
که خدا زد پشتم...
خندید و گفت؛
نگران نباش تو وقت اضافه می بریم!!
حالا بازی کن،گفتم آخه چطوری؟؟
بازم خندید وگفت؛
خیلی ساده،فقط پاس بده به من....
باقیش بامن!
پس...
الهی به امید تو..
گفتیم با کی؟؟
گفتند با تیم دنیا!!
تا خواستیم بپرسیم بازی چی؟!
سوت آغاز بازی رو زدن...
فقط فهمیدم خدا تو تیم ماست
بازی شروع شد،و دنیا پشت سر هم
به ما گل میزد...
ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه
نگاه میکردم،امتیازها برابر بود!!
تو همین فکر بودم
که خدا زد پشتم...
خندید و گفت؛
نگران نباش تو وقت اضافه می بریم!!
حالا بازی کن،گفتم آخه چطوری؟؟
بازم خندید وگفت؛
خیلی ساده،فقط پاس بده به من....
باقیش بامن!
پس...
الهی به امید تو..
- ۳۶۶
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)