اه هرچی نمیخوام گریه کنم

اه هرچی نمیخوام گریه کنم

نمیشه

آخه چراواسه توبایدگریه کنم لامصب!!!!!؟
دیدگاه ها (۳)

اره ساده بودمهه

میفهمی داغون میفهمی من بخاطرتوخودکشی کردمتو...لیاقتمونداشتی ...

خداجونم

هه

بابا من میخوام مثبت فکر کنم میخوام فکر کنم کهنهههحالایکارطبی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط