چقدر دردناکه کسی رو که

چقدر دردناکه کسی رو که

یه زمانی به خدا میسپردی
حالا به خدا حوالش کنی
دیدگاه ها (۳)

@Alwaysloveyouنمی‌دانم کی می‌خواهم باور کنم که این احوالپرسی...

سلام صبحتون بخیر دوستان گلم.هفته خوبی پیش رو داشته باشید

کائانه نباید میمرد

نوستالوژی

اینو خودم گرفتم از بیرون پنجره ی اتاقمه ؛ به نظرتون خوب شد ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط