خدا به همه کسانی که مادر شون در قید حیات هست.سلامتی بده..
خدا به همه کسانی که مادر شون در قید حیات هست.سلامتی بده..
و
برای همه کسانی که مادرشون تو بهشته
یه فاتحه بخونید دوستان گرامی..
و
برای همه کسانی که مادرشون تو بهشته
یه فاتحه بخونید دوستان گرامی..
- ۳.۱k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط