"قلب" تنها چیزی است که شکسته اش کار میکند!!!

"قلب" تنها چیزی است که شکسته اش کار میکند!!!
(دیشب از دست این کاربرها دلم شکست!!!)
دیدگاه ها (۴)

:-(

واللللله

ژووووون روزم مباررررررررکککککک

ازکدام غم بسوزم...ازبی وفایی عزیزم...ازبی اعتنایهای او....از...

شعر های خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط