nima.norozi2801 51392021

دیدگاه ها (۲)

ولی مردونه میگم به هم دورغ نگین......خدا نگهدار همگی

مذاکرات تا کی؟ بردگی تا کی؟ذلت وحقارت تاکی؟ترسیدن تا کی؟جنگ ...

میکاپ کره ای لایک و فالو فراموش نشه عسلم 🙂

حمایت یادت نره گࢪلم!︶ִֶָ⏝︶ִֶָ⏝˖ ࣪ ୨୧ ࣪ ˖⏝ִֶָ︶⏝ִֶָ︶⠀⠀⡤⠤⣤⣀⣀⣠⣴⣶...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط