از بس ویسگون پستامو حذف کرد منم موعتاد شدم😐
از بس ویسگون پستامو حذف کرد منم موعتاد شدم😐
در خلوتِ خودم و قالیمون لب به قیلون میزنم
و دوسیب میکشم😐
البته اگه به تحوه ی استقرارِ دوسیبمون گیر ندن
و موجباتِ تحرُکِشونو فراهم نیاورد 😲
آمین یا رب العالمین🙏 😅
در خلوتِ خودم و قالیمون لب به قیلون میزنم
و دوسیب میکشم😐
البته اگه به تحوه ی استقرارِ دوسیبمون گیر ندن
و موجباتِ تحرُکِشونو فراهم نیاورد 😲
آمین یا رب العالمین🙏 😅
- ۴۸۸
- ۲۶ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط