بعضی وقت ها همین که چیزی برای از دست دادن نداری، یعنی برد
بعضی وقت ها همین که چیزی برای از دست دادن نداری، یعنی بردی!^_^
- ۴۶۹
- ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط