خوش حالی ها یه تمام نشدنی .

خوش حالی ها یه تمام نشدنی .
دیدگاه ها (۳)

پرسپولیسیا ستاره هامنو بشمورن .

دوبله ، سوبله ، چوبله .

عاقبت پرسپولیس ،pes pes

پرسپولیسا تو خماری این جام بمونن که ایشاله امسال استقلال دوم...

خوش حالی رئال مادرید

میگفت:هر زائر، یه حالی داره...هر نگاه، یه حرف نگفته…اگه وقتی...

وقتی خوش حالی میخای بری مزیج🥰🥰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط