امشب تولد کسی است...
امشب تولد کسی است...
کسی خوب...
کسی که مثل هیچ کس نیست...
کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران وبهار دارد...
کسی شبیه تو...
مهربانم شکوفایی دوبارت مبارک
دوستت دارم باران بهاری..
پرستوی عزیزم اجی گلم تولدت مبارررررک
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
کسی خوب...
کسی که مثل هیچ کس نیست...
کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران وبهار دارد...
کسی شبیه تو...
مهربانم شکوفایی دوبارت مبارک
دوستت دارم باران بهاری..
پرستوی عزیزم اجی گلم تولدت مبارررررک
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
- ۱.۸k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط