بیزارم از کسانی که عاشقانه هایم را گناه میخوانند......شرع

بیزارم از کسانی که عاشقانه هایم را گناه میخوانند......شرعی بودن را تنها خدا حکم میکند و بس..
چرا در آغوش او بودن را گناه بدانم در حالی که آن لحظه خداوند هم به ما لبخند میزند؟!
هوس های عاشقانه را فقط خدا درک میکند..آن لحظه که روحت تشنه ی آغوش است..
دیدگاه ها (۰)

#باران

#باران

#باران

#باران

چگونه عشق و همآغوشی راه خداشناسی بود مرتضی متقیان

سلامممم به همگی چطورین؟امیدوارم همطون حالتون خوب باشه خیله خ...

باد شکن پارت ۱۲هاروکا با اعصاب به هم ریخته به سمت نیره میرود...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط