ای جان یخ زده بود اوردیمش داخل شرکت

ای جان یخ زده بود اوردیمش داخل شرکت
دیدگاه ها (۲)

#یخ زده#فروزن

هیچ مزه ای نداشت آب و رنگ و شکر یخ زده ولی برای ما بچه ها مز...

🍓🍓🍓🍨 بستنی توت فرنگی شکلاتی؛ یه بستنی راحت و آسون و خوشمزه ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط