تنهایی …

تنهایی …
تقدیر من نیست…
ترجیح منه….
دیدگاه ها (۹)

سربزنید به انیستاگرامم...

خودم گرفتم چطوره ....؟؟؟

تنهائی تقدیر ما نیست ،،،ترجیح ماست ،می دونی ؛🫰

تنهایی رو به بودنای فیکتون ترجیح میدم

تنها بدون تقدیر من نیست تصمیمیم من .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط