نگو برات کاری نکردم

نگو برات کاری نکردم
من خیلی جاها میتونستم بگم
ازت ناراحتم
ولی بجاش برات خندیدم...
دیدگاه ها (۲)

قربونش😀 😍 😀 😍

چه‌ورودی تالار قشنگی😍 😍

👌 👌 👌

😑 😑 😑

ولی چرا وقتی بیدار شدی گفتی من میخواستم تورو بکشم و چند روز ...

من که کاری نکردم گذارش دادین آخه چرا کارتون خیلی زشت بوده😡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط