"عاشق" که میشوی،
"عاشق" که میشوی،
همه چیز "بی علت" می شود...
تمام دنیا "علت" میشود،
تا "عشق" را از تو بگیرد...
همه چیز "بی علت" می شود...
تمام دنیا "علت" میشود،
تا "عشق" را از تو بگیرد...
- ۶۰۲
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط