چقدرخواب ببینم که مال من شده ای؟
چقدرخواب ببینم که مال من شده ای؟
وشاه بیت غزلهای من شده ای؟
چقدرخواب ببینم که بعدآن همه بغض
جواب حسرت این چندسال من شده ای؟
چقدرحافظ یلدانشین ورق بخورد؟
تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای!
چقدرلکنت شب گریه را مجاب کنم
خدانکرده مگر بیخیال من شده ای؟!
هنوز نذر شب جمعه های من این است
که اتفاق بیفتد حلال من شده ای
که اتفاق بیفتد کنارتان هستم
برای وسعت پرواز، بال من شده ای
میان بغض و تبسم،میان وحشت و عشق
تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای
مرا به دوزخ بیداری ام نیازی نیست
عجیب خواب قشنگی است،مال من شده ای!
وشاه بیت غزلهای من شده ای؟
چقدرخواب ببینم که بعدآن همه بغض
جواب حسرت این چندسال من شده ای؟
چقدرحافظ یلدانشین ورق بخورد؟
تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای!
چقدرلکنت شب گریه را مجاب کنم
خدانکرده مگر بیخیال من شده ای؟!
هنوز نذر شب جمعه های من این است
که اتفاق بیفتد حلال من شده ای
که اتفاق بیفتد کنارتان هستم
برای وسعت پرواز، بال من شده ای
میان بغض و تبسم،میان وحشت و عشق
تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای
مرا به دوزخ بیداری ام نیازی نیست
عجیب خواب قشنگی است،مال من شده ای!
- ۴۷۵
- ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط