یه تحلیل کوتاه
یه تحلیل کوتاه
بریم موارد رو تک به تک بررسی کنیم تا نتیجه گیری کنیم.
۱. حملات به جنوب لبنان ادامه داره و قطع نشده ؛ چه بسا بزودی هم بیشتر خواهد شد. در نتیجه بحث "اتحاد ساحات" عملا بی اجرا مونده است.
۲. حملات به خود کشور ایران و خاک ایران ادامه داره که من نمیدونم این چه مدل توافقی هست که به خاک ما حمله میشه؟
۳. عدم تهدید از موارد موکد در توافق هست که کار از تهدید توسط ترامپ که میگفتن مواضع ش مصرف داخلی داره، رسیده به تهدید توسط معاون ترامپ یعنی ونس که طرف مذاکره با آقای قالیباف بودن.
۴. آمریکا حتی زد زیر توافق نامه و اختیار قسمتی از مدیریت تنگه رو از ایران گرفت (مدلی که قبلا گفتم) و سیستم خروج و ورود کشتی از خط ساحلی عمان رو پیاده کرد.
۵. آمریکا در توافق گفته بود که کشورهای عربی ۳۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری خواهند کرد که اون رو هم با بیانیه کشورهای عربی تقریبا ناممکن شد.
۶. آمریکا صراحتا اعلام کرد یک سنت هم در ایران سرمایه گذاری نخواهد کرد.
۷. آمریکا اختیار ۶ میلیارد دلار از پول های ایران رو به خرید از کشاورزی آمریکا اختصاص داده؟ البته من این قسمت حرف های ترامپ رو باور نداشتم تا جایی که عبدالناصر همتی اومدند جلوی تلویزیون و گفتند که چه اشکالی داره ما از آمریکا خرید کنیم؟
۸. طبق دستور رهبری و نامه خبرگان رهبری ؛ کلا دور مذاکرات هسته ایی خط قرمز بکشید.
سوال من و خیلی ها خیلی ساده س ؛ آقایان قالیباف، پزشکیان ، عراقچی، غریب آبادی و .... ؛ دقیقا با تمام این نقض ها، در اون توافق دنبال چی هستین؟ یا اینکه، با تمام این نقض ها، علاقمند به ادامه مذاکرات هستین؟ و علت این حد از بیخیالی به این نقض ها چیه؟
آقایون، شما به این مذاکرات؛ تعهد و امضا دادین؛ این صبر امام مجتبی خامنه ایی هست که تا الان با تمام این نقض های بی شمار، به شما امید دارند ولی خب ممکنه این موضوع طولی نکشه که قضیه برعکس بشه.
[ مطلب حاشیه ایی] در موضوعی دیگر؛ با سفر شخص آقای پزشکیان به قم، اگر ایشان احساس کنند که نتایج سفر دلخواه خودشون نیست. پله بعدی چی هست؟
فکر میکنم طولی نکشه که ما به جواب خیلی از سوالات مون در این حوزه و مذاکرات برسیم.
به همین قدر نوشتم اکتفا میکنم چون داریم به روزهای مهمی در "تصمیم گیری ها" و "اختیار" مسئولان کشور میرسیم.
🔶🔹اسماعیل احمدی
🔶🔹اماج
@Amaj24
بریم موارد رو تک به تک بررسی کنیم تا نتیجه گیری کنیم.
۱. حملات به جنوب لبنان ادامه داره و قطع نشده ؛ چه بسا بزودی هم بیشتر خواهد شد. در نتیجه بحث "اتحاد ساحات" عملا بی اجرا مونده است.
۲. حملات به خود کشور ایران و خاک ایران ادامه داره که من نمیدونم این چه مدل توافقی هست که به خاک ما حمله میشه؟
۳. عدم تهدید از موارد موکد در توافق هست که کار از تهدید توسط ترامپ که میگفتن مواضع ش مصرف داخلی داره، رسیده به تهدید توسط معاون ترامپ یعنی ونس که طرف مذاکره با آقای قالیباف بودن.
۴. آمریکا حتی زد زیر توافق نامه و اختیار قسمتی از مدیریت تنگه رو از ایران گرفت (مدلی که قبلا گفتم) و سیستم خروج و ورود کشتی از خط ساحلی عمان رو پیاده کرد.
۵. آمریکا در توافق گفته بود که کشورهای عربی ۳۰۰ میلیارد دلار در ایران سرمایه گذاری خواهند کرد که اون رو هم با بیانیه کشورهای عربی تقریبا ناممکن شد.
۶. آمریکا صراحتا اعلام کرد یک سنت هم در ایران سرمایه گذاری نخواهد کرد.
۷. آمریکا اختیار ۶ میلیارد دلار از پول های ایران رو به خرید از کشاورزی آمریکا اختصاص داده؟ البته من این قسمت حرف های ترامپ رو باور نداشتم تا جایی که عبدالناصر همتی اومدند جلوی تلویزیون و گفتند که چه اشکالی داره ما از آمریکا خرید کنیم؟
۸. طبق دستور رهبری و نامه خبرگان رهبری ؛ کلا دور مذاکرات هسته ایی خط قرمز بکشید.
سوال من و خیلی ها خیلی ساده س ؛ آقایان قالیباف، پزشکیان ، عراقچی، غریب آبادی و .... ؛ دقیقا با تمام این نقض ها، در اون توافق دنبال چی هستین؟ یا اینکه، با تمام این نقض ها، علاقمند به ادامه مذاکرات هستین؟ و علت این حد از بیخیالی به این نقض ها چیه؟
آقایون، شما به این مذاکرات؛ تعهد و امضا دادین؛ این صبر امام مجتبی خامنه ایی هست که تا الان با تمام این نقض های بی شمار، به شما امید دارند ولی خب ممکنه این موضوع طولی نکشه که قضیه برعکس بشه.
[ مطلب حاشیه ایی] در موضوعی دیگر؛ با سفر شخص آقای پزشکیان به قم، اگر ایشان احساس کنند که نتایج سفر دلخواه خودشون نیست. پله بعدی چی هست؟
فکر میکنم طولی نکشه که ما به جواب خیلی از سوالات مون در این حوزه و مذاکرات برسیم.
به همین قدر نوشتم اکتفا میکنم چون داریم به روزهای مهمی در "تصمیم گیری ها" و "اختیار" مسئولان کشور میرسیم.
🔶🔹اسماعیل احمدی
🔶🔹اماج
@Amaj24
- ۲۳۸
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط