همیشه عاشق آدمای مغرور بودم

همیشه عاشق آدمای مغرور بودم
چون گفتن دوستت دارم خیلی واسشون سخته
ولی وقتی میگن عجیب به دلت میشینه
میدونی چرا..؟!!
چون مطمئنے از سر عادت نگفته
چون مطمئنے تیکه کلامش نیست
چون مطمئنے واسه گفتنش پا رو همه ی غرورش گذاشته
چون . . .
چون مطمئنے”دوستت دارم” یعنی واقعا “دوستت داره”
دیدگاه ها (۱)

اره رفیق

بدون شرح

نقطه سر حط

بدون حرف

پارت 1ویو اعضا/استری کیدز بنگ چان: خب بچه ها مثل اینکه یک گر...

ویو ات اون صدای فاکیو دوباره شنیدم ¢:زود باش ات..این بین منو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط