یکی از خصوصیات خوبم اینه که :
یکی از خصوصیات خوبم اینه که :
کسی که منو دوس داشته باشه هیچ وقت پیر نمیشه
یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه :-)
کسی که منو دوس داشته باشه هیچ وقت پیر نمیشه
یا دق مرگش میکنم یا خودش جوون مرگ میشه :-)
- ۱.۹k
- ۲۰ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط