تمام شید های این آرت با براشیه که تو اس دو ساختم
تمام شید های این آرت با براشیه که تو اس دو ساختم
این آرت رو یادم رف بزارم-
اسپروت رو آدم کردم🗿
این آرت رو واسه سارینا کشیدم چون فکنم تون موردعلاقشه🗿
و اره براش اس دو خیلی خوبه (مخصوصا برا شید دماغ و مو و لباس و پوست و همچی قشنگ)
این آرت رو یادم رف بزارم-
اسپروت رو آدم کردم🗿
این آرت رو واسه سارینا کشیدم چون فکنم تون موردعلاقشه🗿
و اره براش اس دو خیلی خوبه (مخصوصا برا شید دماغ و مو و لباس و پوست و همچی قشنگ)
- ۱.۸k
- ۲۱ آبان ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط