فقط اون تخم چشمشو خودم کشیدم با اشکاش 💔

فقط اون تخم چشمشو خودم کشیدم با اشکاش 💔
دیدگاه ها (۰)

وضع منو پاپی دیروز 🤣

این آثار هنری هنو تو گوشیمه که !؟ 😐💔

جون 😐😐😐😐

باح باخ

اون یونجون که... ریدم.. ولی اینا رو خودم کشیدم........ یونجو...

اینارم قبلاً کشیدماون سم اول کاری هم خودم ساختمتا درودی دیگر...

بچه ها این نقاشی رو خودم کشیدم والا خودم کشیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط