♡♡♡

♡♡♡
خودم
بارون هواتو داره
رنگ چشاتو داره
قوم زدن تو بارون
باتو چه حالی داره...دلم هواتو داره
دیدگاه ها (۲۲)

بعد از مدتیمدل مو ....این رو خیلی دوس دارم.بانمکه

لالاش کرده نفس

گل های نمدی....ازین گلها میتونین روی پلیور و یا شال و یا کیف...

گلدون دست ساز....از جنس سیمانه

چقدر بارون دوست دارم و دلم میخوادددیه قدن زدن تو بارون و بوی...

امروز دلم هواتو کرد، فردا تو میکنه هوامو دلت..

خدا همیشه هواتو داره و تو هر شرایط حواسش بهت هست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط