اگر تربیت " غلط " به تو آموخت:
اگر تربیت " غلط " به تو آموخت:
غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا را در صندوق کردن!
شهید مطهری به من گفت:
غیرت، عشق مرد به ناموسش است ؛
و حیا، احترام زن به خودش...!
اگر تربیت " غلط " به تو آموخت:
که مرد میتواند زنش را بزند !
اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است
و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!
اگر تربیت " غلط "به تو گفت که
زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت:
که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو
ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!
اگر تربیت " غلط " به تو گفت:
که دیه زن نصف دیه ی مرد است!
چون ارزشش کمتر از مرد است...؛
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که:
اگر پدرت کشته شود برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند
دیه ی مرد بیشتر است...!
ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست
نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی...!
تقدیم به همه بانوان وطنم
غیرت داشتن دخالت کردن است و حیا را در صندوق کردن!
شهید مطهری به من گفت:
غیرت، عشق مرد به ناموسش است ؛
و حیا، احترام زن به خودش...!
اگر تربیت " غلط " به تو آموخت:
که مرد میتواند زنش را بزند !
اسلام من به من آموخت که زن ریحانه است
و مرد وظیفه دارد تمام اسباب راحتی و آسایشش را فراهم کند...!
اگر تربیت " غلط "به تو گفت که
زن عقلش نصف مرد است و نمی تواند به تنهایی در دادگاه شهادت دهد...؛
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من گفت:
که زن احساسات و عواطفش دوبرابر مرد است و از این رو
ممکن است در شهادت دادن دچار تزلزل شود...!
اگر تربیت " غلط " به تو گفت:
که دیه زن نصف دیه ی مرد است!
چون ارزشش کمتر از مرد است...؛
شهید مطهری در کتاب حقوق زن به من آموخت که:
اگر پدرت کشته شود برای اینکه مادرت در آسایش تو را بزرگ کند
دیه ی مرد بیشتر است...!
ایرادی اگر هست در مسلمانی ماست
نه دین اسلام و قرآن و احکام الهی...!
تقدیم به همه بانوان وطنم
- ۶۴۱
- ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط