*

*
اگــر ســردت هســت ....

بــگــو تـا یـک ....

آغــوش بیشتــر ....

دوســتت بــدارم .....؟!؟!
دیدگاه ها (۱)

تو همانی که به دیدار تو ...

تو را به آغوش کشیدمو بعد از آن به هر آغوشی دست رَد زدمماهی ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط