قبلنــــــا داشتیم زندگیمونو میکردیما
قبلنــــــا داشتیم زندگیمونو میکردیما
← یه سری هم به نت میزدیم→
الان همیشه تو نتیم،
یه سری هم به زندگی میزنیم!!!
قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش.
الان:هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه.
قدیما مراسم خواستگاری برای نشان دادن دختر و پسر بود ولی الان برای اینه که دختر و پسر خانواده هاشونو بهم نشون بدن !!!
قدیما مردم الکی حلقه دست میکردن ؛ که بقیه فکر کنن متاهل هستن ، و کسی مزاحمشون نشه ....امروز اونایی که ازدواج کردن ؛ قایم میکنن که موارد جدید رو از دست ندن...
← یه سری هم به نت میزدیم→
الان همیشه تو نتیم،
یه سری هم به زندگی میزنیم!!!
قدیما :هرکی روزه نبود باید می رفت یه گوشه ای یه چیزی میخورد بقیه نبیننش.
الان:هر کی روزه است باید بره یه گوشه مزاحم غذا خوردن بقیه نشه.
قدیما مراسم خواستگاری برای نشان دادن دختر و پسر بود ولی الان برای اینه که دختر و پسر خانواده هاشونو بهم نشون بدن !!!
قدیما مردم الکی حلقه دست میکردن ؛ که بقیه فکر کنن متاهل هستن ، و کسی مزاحمشون نشه ....امروز اونایی که ازدواج کردن ؛ قایم میکنن که موارد جدید رو از دست ندن...
- ۵.۳k
- ۳۰ تیر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط