🤍زندگی دوباره💜

🤍زندگی دوباره💜
part5
d:سوار ماشین شد گریه داشتم میکردم😭
a:آروم باش حلش میکنیم😊
d:حلش دادم
گوه زدی تو زندگیم توقع داری آروم باشم😡
نگه دار ارسلان نگه دار❤️‍🔥
نویسنده: بد شد من حر فی نمی زنم برید بخونید
a:کجا میری ؟
d:جایی که غم‌نباشه
a:سرش داد زدم
خفه شو‌گفتم‌حلش میکنیم 😡
d:گوه زدی تو زندگیم توغع داری بگم آفرین
دیدگاه ها (۰)

وای

محگل

مرسی قشنگم

عاشق این ادیت خودم هستمحمایتا خیلی خیلی کم شده💔

بـــــســــم الـــــلـــه الـــرحــمــن الرحـــیـــم..کــلـ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط