درود عزیزانم🗣💘

درود عزیزانم🗣💘
پست ژدیددد
بلخرههه یه آرت غیر مانگایی🤣💔
و خب بله دیگه امروز تولد خودمو این اوسی بی فانوسم- چیز ینی اوسی عزیزمه🤌🌚
راستش نمیخواستم پستش کنم ولی یادم افتاد قول داده بودم که هرروز‌ پست بزا-
این زارت تمرینی برا یکی دوماه پیش بود پس بهش توجه نکنین تشکر فراوان 💔👁👄👁
ممنون میشم اگه این یکی پستو حمایت کنین حمایتای‌ پست قبلی ری-
گونا دارم لایک کنین ناسلامتی تولدمه🗣🤣💔
مهم نی همین دیه بای تا پست بعدی عسلام🤏
#oc #kny #demon_slayer #Kimetsu_no_yaiba
دیدگاه ها (۲۵)

*زنده شدن-درودی مجددچطورین عزیزانم؟🌚و خب بله آرت جدید که نمی...

درودیجورایی تازه‌واردم👈👉اوسیم تو شیطان کشهاسمش کیومیه-فعلا د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط