خودم اصن تیم حسابش نمیکنم😐

خودم اصن تیم حسابش نمیکنم😐
دیدگاه ها (۲)

یادت بخیر پدر استقلال...

عاره عاره

عاشق اون هشتگـامپراطورشم....بـــــمــــــب.....😄

بدبختا

شیپ چیه اصن من شیپ نمیکنم#ورلاین

رفیقم : من اصن نژاد پرست نیستم و کسی رو مسخره نمیکنم همچنان ...

ت پولی باز باورتون میشه اصن با ایساگی چت نمیکنم؟ همش با رین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط