جز گوشیم کسی رو ندارم🙂🖤

جز گوشیم کسی رو ندارم🙂🖤
دیدگاه ها (۶)

پانتومیم زندگی☺💔

هه😖

هیچوقت این سه تا جمله یادمون نره🙂🖐

🙂💔

آره گوشیم همیشه رو سایلنته و هیچوقت هم شارژ ندارم☺️

حوصله گوشیو ندارم ولی فقط کافیه نوتیف تو بیاد رو صفحه گوشیم.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط