خدا

خدا
بخدا
دوستت دارم!
دیدگاه ها (۱)

من حوصلم نابود شد!بیاین کامنت بزارین خو!

آرزو های دلمان را به اهداف تبدبل کنیم!تا برای رسیدن به آن تل...

یه خدا!یه منبع آرامش!یه کوه خوشبختی!

کامنت نذار!خخخشما ها برعکس کار میکنین!!

زندگی سخت میکزره ولی ناراحت نیستم چون خدا رو دارم پس اومی...

دوستت دارم به اون خدا ❤قسم که تو رو اورد واسه من ❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط