برا چی خودمو تو ویس معرفی کنم 😡😡😡😡😡😡😡😡😡
برا چی خودمو تو ویس معرفی کنم 😡😡😡😡😡😡😡😡😡
این صفحه چت منو ددی اروینه
بهش گفتم ویس بده سین زد بعد یه سال جواب داد
ویسی هم که داده بود انگار از رو یه ویس دیگه ضبط کرده بود
که تو ویسه گفته بود سلام
بهش گفتم خوتتو معرفی کن تو ویس
گرفت صفحه چتو پاک کرد
ولی خب من زرنگ تر بودم و از قبل اسکرین گرفته بودم
#تابع_قوانین_ویسگون
#تابع_قوانین_ویسگون
#تابع_قوانین_ویسگون
این صفحه چت منو ددی اروینه
بهش گفتم ویس بده سین زد بعد یه سال جواب داد
ویسی هم که داده بود انگار از رو یه ویس دیگه ضبط کرده بود
که تو ویسه گفته بود سلام
بهش گفتم خوتتو معرفی کن تو ویس
گرفت صفحه چتو پاک کرد
ولی خب من زرنگ تر بودم و از قبل اسکرین گرفته بودم
#تابع_قوانین_ویسگون
#تابع_قوانین_ویسگون
#تابع_قوانین_ویسگون
- ۱.۱k
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط