.

.
«تــو»آرزوی بلنـدی و ‌‌‌‌دســت من کـــوتاه...❣
دیدگاه ها (۱)

می‌خواهم همیشه ڪنارم باشیتا اگر اندوه زمین روے شانه‌هایم افت...

بـر مـن ننگـرتـاب نگـاه «تــو» نـدارم! ♥️

هیچ چیزاندازه‌ی دوست داشتنتنمیتوانددستِ این دلتنگی را بگیردو...

.وبهــار روزهـایی سـت کـه🌸کسی را دوست تر میداری.😍

ارزوی امسال >>>>

همیشه ارزوی تکراری...:))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط