دردهایم را لایک میکنید ومیگویید ؟زیبابود...مگر دردهای آدم
دردهایم را لایک میکنید ومیگویید ؟زیبابود...مگر دردهای آدم هم زیبامیشود؟؟؟هی رفیق مجازی من..نوشته هایم دست خودم نیست دلم مینویسد...من فقط نگاه میکنم ب عبور روزهایم ودغدغه های فراموش شده ام.شاید آرام تر میشدم اگر...فقط میفهمیدی حرفهایم ب همین راحتی ک میخوانی نوشته نشده...
- ۸۸۱
- ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط