☜بِِِْْْْه بَََََْْْْعضیـــ ادََََْْْْْما بْْْْاس گٌٌٌْْْ

☜بِِِْْْْه بَََََْْْْعضیـــ ادََََْْْْْما بْْْْاس گٌٌٌْْْفـتْْْ:

✘خــــووووبْْْْ مـََََْْْْنـو دور بِِِِْْْْـــزََََْْْْن

▼حِِِْْْســابـی کِِِْْْْه سََََْْْْـرِِِْْْت گـیـــــج رَََْْْْفـتْْْْ

✔ مْْْْْیـوفـتــــــْْْْْْـی جِِِِْْْْـلـــــو پـــــایِِِْْْْ خــــــودَََْْْْم
☜ هــِِِِْْْْـه پــــََََْْْْس بِِِـچـــــََََْْْْْرخ تـا بــِِِِْْْْچََََْْْْــــرخیــــمْْْْ فََََْْْقَََْْد چََََرخْْْْ دََََْْْندِِِِهاتْْْْ دَََْْْر نََََْْْرِِِه••''''...✘
⇦بَعْضیا⇨
✔هَسْتَنْ کِـــــ♡ــــہْ...✔
⇦⇦اِدِعاشــــــــــونْ
مِثْلِ دُلارْ هـــــیْ بالا میْرِهْ...ْ
↻وَلــــــــــی‌ْ...↻
⇦⇦شُعُورشــــــــون
مِثْلِ ریالْ هَمْچِنانْ پائینــــہْ...ْْ
دیدگاه ها (۴)

.

..مرد واقعی اینجوریه...

.

. شاخ نیستم!ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺳﻦ ِ ﮐَمم ﻣﺮﺟﻊ ﺗﻘﻠﯿﺪِ ﺧﯿﻠﯿﺎم !... ✔...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط