اعتراف میکنم..:قبلا اونایی که طرفدار کره ایا بودن رو مسخر

اعتراف میکنم..:قبلا اونایی که طرفدار کره ایا بودن رو مسخره میکردم!!!!!
دیدگاه ها (۲۵)

وایییییی خداااااااا!!!من که مردم از خنده!!!:-):-):-)#bts

جاست شوگا!!!!خوشم میاد فقط ار ام بینشون از نظر عقلی ادمه!!!!

لیسا بی لیاقت!!!!

تا حالا جرأت کردین جلو پدر مادرتون فیک+۱۸ بخونین!!!???

اونایی که بقیه رو مسخره میکنن و آزار میدن بیشعور بودن و عوضی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط