درد می کشم...

درد می کشم...
دیدگاه ها (۱۵)

تمومش کن...

سلام. صبحتان بخیر به نام ﺍﻭﮐﻪ ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺁﻓﺮﯾﺪ،

خدایا دلم خیلی پره خیلی کم اوردم نمیتونم تحمل کنم واقعا سخته...

حدس بزنین دارم کیو می کشم 🤓( ضایس ؟...-)

نه ادمی رو که خوندم روش نقاشی می کشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط