چون

چون
یادِ
تو
می‌آرم

خود هیچ نمی مانم..!


👤 سعدی
دیدگاه ها (۱)

#دلنوشته

#دلنوشته

😋 😍 😋 😍 😋 😍

📚📚🚀🎀📸🎧🎧💡چون یادِ تو می‌آرمخود هیچ نمی مانم...#سعدی

تاوقتی زنده به مانم عاشقه انمیشن می مانم:)

وفادار می مانم حتی ب غلط

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط