گرافیک و تصاویر پس‌زمینه raha555 26486964

دیدگاه ها (۷)

ما می‌رویم و آیا در پی مایادی از درها خواهد گذشت؟!... #سهراب...

درها به طنین‌های تو واکردمهر تکه را جایی افکندم پُر کردم هست...

یا علی اصغر علیه السلام💚💚

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط