بمیرم واس خودم ک غمخوار ندارم 😢 😔 😪

بمیرم واس خودم ک غمخوار ندارم 😢 😔 😪
دیدگاه ها (۶)

😔

😔 😪

😢 😔

اینو گذاشتم که شما واس هرکی که دوسش دارید بفرستید .خودم همچی...

جوری کا ایسو فادیمه را نگاه می‌کرد من بمیرم واس شما دوتا

از قدیما گفتن ک دختر غمخوار باباشه🥰🥰🥲🥲🥲#نینی#نینی_ماه#نینی_ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط