راسشو بگو لطفا ناراحتـ نمیشم،#cm_pl乙 لایڪ نکن فق ڪامنتـ ب

راسشو بگو لطفا ناراحتـ نمیشم،#cm_pl乙 لایڪ نکن فق ڪامنتـ بزا فداتـ💜 🙏
دیدگاه ها (۱۴۷)

ولا خاعڪ بار سارتاݧ😐 😂 😂 ✋

بترین رفیقتو #تگ کن😉

آرام جانم توعی روح و روانم توعی،هرچی فوشم بدین باخودتونین😂 😝

امرو نهار جوجه و برنج داشتیم😂 😋 😍

part ⁴²+ بغضم رو قورت دادم و گفتم « گ... گفت ~ با خودش گفت چ...

part 26🍋‍🟩-هانیل&جانم-چرا بهم نگفتی؟&خوب من گفتم که-نه راستش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط