زندگی اینجوریه که

زندگی اینجوریه که
قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای، قوی‌ای،
یهو یه آهنگ پلی میشه
صدای شکستن استخوناتو میشنوی.
دیدگاه ها (۰)

- ‏هیچکس باهام بدجنس تر از صداهای تو سرم نیست .

🧙‍♀سحابی سر جادوگر IC2118• سحابی IC2118 یک سحابی بازتابی بسی...

حتی خداحافظی هم نکردند؛آنان که میگفتند نمی‌رویم‌..

شازده کوچولو پرسید : آدما دنیاشون چقدر جمعیت داره ؟ روباه گف...

اینجوریه یه پسر بد متولد میشه

وقتی این اهنگ پلی میشه اینجوری حس میکنم میگه😐

سلام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط