چراکسی منم دوست نداره

چراکسی منم دوست نداره
دیدگاه ها (۷)

اگرنباشم کسی دلش برایرمن تنگ میشود

خدایا قمست کن

تنهاچبزی که ازتو برای من مانده فقط بک عکس روی دیواردلم

روی اتاق قلبم نوشتم فهمیدکه چقدردوستش دارم

هرکی این پست روببینه و لایک کنه ولی کامنت نزاره منو دوست ندا...

کسی میاد دوستم بشه

هیچکس منو دوست نداره:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط