دل است دیگر ...
دل است دیگر ...
فراموش که می شود
ته می گیرد ...
بوی تند تنهایی می دهد
باید کسی باشد گاهی سراغش بیاید ..
و به هم بزند
این حجم بی کسی را ...
با یک حواسم به تو هست !
#Behrooz66
فراموش که می شود
ته می گیرد ...
بوی تند تنهایی می دهد
باید کسی باشد گاهی سراغش بیاید ..
و به هم بزند
این حجم بی کسی را ...
با یک حواسم به تو هست !
#Behrooz66
- ۹.۷k
- ۰۱ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۵۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط