بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
پس از عصر عاشورا، باید از امام سجاد و زینب کبری علیهما السلام گفت، تا نهضت پویا بماند :
زینب کبری علیها السلام، خطاب به کوفیان
شما نیز سوگندهای خود را در میان خویش، وسیلۀ فریب و تقلب ساخته‌ اید!
آیا درمیان شما جزوقاحت و رسوایی، سینه‌های آکنده از کینه، دو رویی و تملق، همچون زبان پردازی کنیزکان و ذلت و حقارت در برابر دشمنان چیز دیگری نیز یافت می‌ شود؟! یا همچون سبزه‌هایی هستید که ریشه در فضولات حیوانی داشته، یا همچون جنازۀ دفن شده‌ای که روی قبرش را با نقره تزیین نموده باشند؟!
چه بد توشه‌ای برای آخرت فرستاده‌ اید؛ توشه‌ای که همان خشم و سخط خدا است و در عذاب جاویدان خواهید بود.
گریه می‌کنید؟! زار می‌زنید؟! آری به خدا سوگند که باید گریه کنید، پس بسیار بگریید و کمتر بخندید. چرا که دامان خود را به ننگ و عار جنایتی آلوده‌اید که ننگ و پلیدی آن را از دامان خود تا ابد نتوانید شست.
نهضت حسینی (ع)، با دوست و دشمنش ادامه دارد. امروزه نیز بسیارند کسانی که با قسم‌ های دروغ به قدرت رسیده‌اند، و در عین حال که به امام امّت لبیک می‌گویند، ذلیلانه با دشمن کنار می‌آیند، و خون شهداء و عزّت مردم را لگد مال می‌ کنند!
ای ننگ و مرگ بر این کوته اندیشانِ خودفروش. این شیفتگان شهرت و عاشقان قدرت!
دیدگاه ها (۰)

بسم الله الرحمن الرحیمپاسخ قسمت چهارم :سنّت اطعام در عزاداری...

بسم الله الرحمن الرحیمپاسخ قسمت سوم :می‌ گویند: افراط شد! ص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط